8 februarie 2012

Sarbatorita zilei: Cristina

Am avut placerea sa o cunosc pe Cristina inainte de petrecerea de ziua ei. Mi-a zis ca vrea un machiaj indraznet, colorat si plin de viata. Am decis impreuna sa mergem pe nuante de mov si am inceput sa conturez ochii in timp ce ea a inceput sa-mi povesteasca despre petrecerea de ziua ei.

Mi s-a parut foarte tare ideea ei de a se rasfata de ziua ei, de a-si aranja parul si de a incerca un machiaj profesional! Multe vorbim despre rasfat de ziua noastra, dar putine o si facem! Din vorba in vorba am ajuns la tinuta ei: un tricou negru cu un maaaaaare si galben smiley face si niste pantaloni lejeri. Ma gandeam.....nu prea merge machiajul de seara, elegant, puternic, cu tinuta lejera si copilareasca, daaaaaaaaaaar atitudinea Cristinei a facut ca totul sa aiba sens si sa se imbine cum nu ne gandeam mai frumos!

Iata ce a iesit:








Va doresc tuturor o aniversare frumoasa ca a Cristinei si sa va rasfatati oricand puteti (asa cum zice si L'Oreal) pentru ca meritati!
Spor si inspiratie,
Irina

Un comentariu: