15 februarie 2012

Atoderm - gelul de dus si parfumul meu preferat de iarna

De cateva zile am intrat in posesia unui gel de dus Atoderm facut de cei de la Bioderma.
Am zis sa ii dau ceva timp sa ne cunoastem mai bine apoi sa pun o postare despre el, mai ales ca va fi si premiul la urmatorul concurs pe care il voi organiza si o descriere a lui ar fi binevenita in caz ca vreti sa va inscrieti, sa stiti despre ce e vorba.



Pana la concurs mai sunt 9 zile, dar eu nu am rabdare. Imi place la nebunie! Miroase intr-un mare fel! Nu puternic, e chiar foarte discret, dar frumoooooos de tot! Seamana cu ceva si nu-mi dau seama cu ce!

Vi s-a intamplat vreodata sa simtiti un miros pe care sa il recunoasteti si imediat sa il legati de o amintire, de o experienta din trecut?  Cam asa sunt eu acum, ma tot ....adulmec, poate poate imi vine in minte ceva, vreo farama de idee sau macar ceva amintire pentru ca am impresia ca il recunosc.

Trecand peste celulele mele olfactive care sunt placut gadilate acum, si simtul tactil e rasfatat. Eu am probleme cu piele iarna, mi se usuca foarte repede si trebuie sa folosesc constant lotiuni hidratante.

Eeeee...cu Atoderm m-am mai linistit pentru ca imi lasa pielea foarte fina si am scapat de aspectul uscat.
Desi am o colectie impresionanta de geluri de dus dupa cum se vede in poza de mai jos, sunt mereu in cautare de noi produse din categoria asta, iar Atoderm chiar m-a surprins placut incat cand se termina (il folosesc inclusiv la spalat pe maini + dus si sunt curioasa sa vad in cat timp dovedesc 1 litru) sigur il pun pe lista de cumparaturi.


Daca tot vorbim de cantitate as vrea sa cert putin Bioderma. Ma bucur ca e 1 litru, dar recipientul e greu de folosit, de depozitat. Mi-e frica sa-l pun pe suportul de perete ca e greu impreuna cu celelalte produse, iar pe marginea cazii - doar eu tin asa produsele? - nu are loc. Cred ca ar merge un ambalaj mai inalt si slabut sau nu stiu....sa vina in sticle mai mici si cu rezerva atasata....se mai gandesc ei.

Rezumatul este ca il ador! :) si simt o colaborare pe termen luuuung cu el!

Asta daca nu scot ei si ceva gel de dus pentru vara.....

Cu copy paste, iata descrierea lor:
" Datorită agenţilor hidratanţi, Atoderm Gel de duş curăţă blând pielea şi o protejează.
  Efectul său calmant reduce senzaţia de piele care “ţine”. pH-ul fiziologic respectă echilibrul cutanat.
      Culoarea plăcută, albastră este conferită de Sulfatul de Cupru cu acţiune antibacteriană.
  • Spuma fină, delicat parfumată, transformă baia într-un moment de relaxare şi plăcere.
  • Atoderm Gel de duş trebuie clătit bine. Potrivit atât adulţilor cât şi copiilor."


L-ati incercat?


2 comentarii: