17 februarie 2012

Review - Demachiant Clinique "Take the day off"


Este un demachiant pe care l-am primit si pe care l-am tinut deoparte o vreme pentru ca mi se parea prea uleios, dar intr-o seara cand nu aveam altceva la indemana l-am incercat din nou si am ramas uimita de ce poate sa faca! Chiar daca e facut special pentru ochi si buze, cateodata il mai folosesc si pentru a indeparta machiajul tenului, fiind o solutie rapida.

Imi place foarte mult pentru zona ochilor si pentru buze, unde cu un alt produs ar trebui sa dau de mai multe ori cu discul demachiant si cateodata pielea se inroseste si se irita.

Chiar are o textura uleioasa si nu il recomand atunci cand vreti sa corectati ceva intr-un machiaj pentru ca va face aplicarea urmatoarelor produse foarte greoaie. Daca esti la sfarsitul unei zile si vrei sa scapi rapid de machiaj, este alegerea perfecta! Nu-ti trebuie decat 2 dischete demachiante si Clinique si esti gata de somn.
In fata lui nici macar tusul negru MAC nu rezista! Daca pentru alte produse waterproof am nevoie de rabdare si ceva mai mult produs, in cazul Clinique demachierea are loc foarte rapid si fara batai de cap.

Un plus este cantitatea foarte mica pe care trebuie sa o folosesti, fiind nevoie doar umezesc o data discheta si atat, astfel incat se consuma foarte foarte greu. Daca folositi mai mult de o aplicare deja va ingreunati munca, fiind prea mult pentru dimeniunea unui puf demachiant. Minusul este ca dupa ce termin de curata fata simt nevoia sa o steg pentru ca am senzatia ca fata a ramas uleioasa.



Tenul meu este normal cu tendinte de uscare si produsul e foarte ok, dar pentru un ten gras cred ca nu ar merge la fel de bine.
Astept sa vad cat ma tine tubul pe care il am deja si voi decide apoi daca merita sa investesc in el, dar la cate optiuni sunt pe piata cred ca va prima curiozitatea si voi incerca si altceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu