12 februarie 2012

Review - Dr. Soleil



Cate dintre voi ati auzit de brandul Dr. Soleil?


Din pacate si pentru ei si pentru noi, promovarea nu e punctul lor forte, dar sper ca 2012 sa le aduca mai multe activitati pe partea asta.
Este o companie franco-romana, fondata in 1991 de niste medici si farmacisti pasionati de cosmetica.


Eu folosesc produsele lor de pe vremea cand eram in liceu si nu aveam prea multi bani sa investesc in cosmetice si produse de ingrijire si atunci am gasit in Cora produsele lor. Am inceput cu crema de calcaie si gelul dezodorizant pentru picioare (bocancii pe care i-am purtat 4 ani in liceul militar nu erau cei mai prietenosi cu picioarele unei fete).





Apoi dupa o vara de care am profitat la maxim si piele mea a suferit unele arsuri am mers catre gelul calmant pentru arsuri solare. Si el m-a surprins placut.





A urmat gelul anticelulitic care alaturi de minim 10 minute de masaj pe zi a facut minuni pentru aripioarele mele.





Acum folosesc intens laptele demachiant si demachiantul pentru fard rezistent la apa. Sunt produse foarte bune, la preturi mai mult decat bune, dar din pacate pentru ele prea putin cunoscute. Daca prin vreo minune citeste cineva de la Dr Soleil postarea mea….do something! 

Laptele demachiant este foarte cremos, usor de folosit. O cantitate cam cat 2 boabe de mazare asigura curatarea tenului, apoi intorc discheta demachianta si pun cam aceeasi cantitate si curat ce a mai ramas. Are un miros discret si placut. De multe ori dupa ce am sters tot machiajul nu mai folosesc o alta crema hidratanta pentru ca formula laptelui demachiant este foarte buna pentru tenul meu (normal, cu tente de uscare)


Descrierea lor:
•  Aceasta emulsie hipoalergenica usoara, non-grasa si slab parfumata este potrivita tuturor tipurilor de ten
•  Compozitia este echilibrata si bazata pe agenti fini de curatare si hidratare, fara alcool sau parabeni
•  Recomandam utilizarea seara, inaintea aplicarii cremei de noapte, fara a neglija zona decolteului
•  Este destinat curatarii minutioase a fetei, indiferent daca este vorba de indepartarea unui machiaj, sau doar a prafului atmosferic ori a excesului de sebum.




Pentru ochi si buze folosesc a demachiantul pentru fard rezistent la apa (denumirea lor e putin peste mana) si imi place ca nu trebuie sa insist de multe ori, sa revin peste zona pleoapei in repetate randuri. Piele din jurul ochilor este sensibila si cu cat termini mai repede demachierea, cu atat mai bine pentru zona respectiva.


Descrierea lor:
•  Este o emulsie hipoalergenica fina, neparfumata, potrivita tuturor tipurilor de ten si in special persoanelor cu o sensibilitate crescuta in zona ochilor
•  Compozitia se bazeaza pe o formula naturala, cu extract de albastrele, cu efect calmant, tonic si antiseptic, fara alcool sau parabeni.
•  Recomandam utilizarea seara, inaintea aplicarii cremei de noapte
•  Acest lapte demachiant a fost conceput pentru pleoape si buze, si indeparteaza usor fardul si machiajul rezistent la apa, hidratand in acelasi timp pielea sensibila din jurul ochilor.




In toate postarile mele despre demachiant veti vedea ca am luat ca reper produsele waterpproof si cum rimel de acest gen nu folosesc, ma leg de cel mai rezistent tus de ochi pe care l-am incercat pana acum, cel de la MAC. In cazul demachiantului pentru ochi de la Dr Soleil o sa-mi mai iau putin timp de testare si revin si cu efectul lui asupra tusului waterproof de la MAC.
 
Din pacate se gasesc destul de greu, dar sper sa dau crema contur pentru ochi sa o incerc si pe ea cat de curand.
Recomand cu toata inima  produsele lor pentru demachiere, dar si pe celelalte pe care le-am incercat pana acum pentru ca sunt foarte accesibile ca pret, calitatea este foarte buna si pe deasupra sunt jumatate romanesti! :)

10 comentarii:

  1. Cineva de la Dr.Soleil a citit postarea ta! :-)
    Am schimbat un pic ambalajele pt a fi mai atragatori si a fi incercati si de persoanele care nu vad mai departe de o eticheta glossy... Din pacate, piata romaneasca nu e educata in a se informa asupra produselor cosmetice, astfel ca se cumpara tot ce e mai colorat si mai parfumat. Cand ajungi acasa si, incerci produsul iti dau lacrimile de usturime, dar macar ochii tai miros a ciocolata... Asta e...
    Putini stiu ca hipoalergenic=putine chimicale=bun. Bio, eco etc. nu inseamna neaparat acelasi lucru, ci doar 3 litere puse de cei de la marketing.
    Asadar, daca va doriti chestii ok, nu cumparati eticheta sau parfumul, INFORMATI-VA! (daca aveti pielea sensibila, orice parfum sau colorant o sa va deranjeze)
    Produsele le gasiti in cora, real si cateva farmaci old-fashion sau plafar. In curand se vor extinde pt ca vor avea un nou business development manager :)
    Irina, vei primi curand produsele demachiante rebrand-uite + cel mai nou produs din gama. Nu zic mai multe ca poate facem un give-away si nu vreau sa stric surpriza ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare! :)

    Mersi frumos pentru comment si cu mare placere organizam un Giveaway!
    Partea de informare e cea mai grea cand marketingul e cel care sustine vanzarile si informatiile ce pleaca spre public sunt bine alese in scopul mai sus mentionat.

    Succes va doresc si eu si putem vorbi mai multe pe ancutapaun@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu le recomand produsele! Foarte bune, daca ne raportam la calitate pret..sunt excelente. Asteptam sa fie si mai vizibili, sa le poata aprecia si altcineva :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Deja suntem 2 care stim de ei! Altcineva? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. eu nu le-am incercat niciodata si chiar m-ai facut curioasa :) te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu stiu de dr. solei.la fel, calitate - pret foarte bun!asteptam giweaway! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. ooooo, deja ne inmultim! 3 care stim de dr. soleil! La cat mai multi!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu tocmai am descoperit aceasta firma si pot sa spun ca imi plaaacee.Mi-am luat demachiant, lapte de corp si crema de noapte.Le-am gasit intr-un magazin cu produse naturiste. Sunt foarte usoare toate 3, intra imediat in piele si o lasa fina dar in acelasi timp imi simt pielea ca si cum nu m-as fi dat cu nimic ( de obicei cand ma dau cu lotiune de corp o simt pe piele grea).
    Place!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti urmari pagina lor aici https://www.facebook.com/Dr.Solei
      urmeaza sa organizeze si un giveaway si alte promotii de sezon cat de curand

      Ștergere
    2. Buna! Te rog sa-mi spui daca esti multumita de crema de noapte si daca hidrateaza. Vreau si eu sa-mi iau,dar astept pareri inainte. Mersi!

      Ștergere