19 ianuarie 2012

Un nou machiaj de Revelion

Da, stiu ca a trecut deja! :)

Corina, una din fetele pe care le-am machiat pentru revelion a fost draguta incat sa imi trimita o poza cu ea de la petrecere.

Cand s-a asezat pe scaunul de machiaj nu avea idee ce si-ar dori, ce i s-ar potrivi sau ce ar merge cu rochita ei asa ca am luat-o pas cu pas si am aflat ca merge intr-un club si va purta o rochita de piele neagra (sexy!)

Mi-a povestit ca nu se machiaza de obicei si nici nu frecventeaza prea des hairstylistul, dar anul asta a decis sa faca o schimbare asa ca si-a vopsit parut intr-o nuanta superba de roscat si l-a ondulat. Sa se potriveasca cu tinuta, cu locul in care merge si cu lumina difuza in care va sta am decis de comun acord sa facem un smokey eye intens, in culori care sa scoata in evidenta si culoarea parului si sa fie vizibil in intunericul clubului.


Poza este arhiva personala a Corinei, pentru ca asa cum scriam intr-un post anterior, inca tehnica nu ma ajuta sa am toate machiajele realizate.

Am folosit pentru ochi Flormar Quad-ul 402, Sleek Bad Girls, negru paleta de 120 de culori, iar pentru ten MAC Studio Fix si corectorul Studio Fix cred ca NW 20, pudra NYX, bronzer si iluminator din Sculpting Disk de la Sephora, iar pentru buze am folosit o nuanta nude de la Inglot.

Multumesc frumos Corina pentru poza si daca dintre celelalte fete de pe 31 cititi postarea, mi-ar face placere sa am si de la voi o amintire ca ne-am intalnit candva chiar si pentru o singura ora. :)


Seara buna si ne vedem maine la indelung anuntatul blog sale!
Irina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu