18 ianuarie 2012

Am nevoie de un aparat de fotografiat (BUN)

Aparatul pe care il am acum, in Canon de 4 MegaPixeli nu ma ajuta deloc! Cum timpul ma obliga sa fac seara machiaje si fotografiile pentru review-uri si giveaway-uri trebuie sa folosesc blitzul.
Cele mai bune poze se fac la lumina naturala, atunci si culorile sunt redate la intensitatea lor reala, nu apar deformari in poza, luciu excesiv, etc.
Din motive tehnice nici nu pot posta toate ideile si look-urile pe care le creez asa ca va rog pe cele care va pricepeti mai bine la asta: ce aparat recomandati? Bugetul nu e cel mai mare din lume asa ca try to keep it simple :)

Ideea postarii a venit de la o poza pe care am recuperat-o zilele astea si care mi-a reamintit ca nu se mai poate asa. In poza este Iulia, managerul salonului Tendenze, iar machiajul a fost proba practica pe care am dat-o sa se poata decide cu ce make-up artist merg mai departe pentru clientele lor.

Printre colaborarile mele se numara salonul Tendenze din Victoriei cu care am inceput sa lucrez anul trecut. Am putine fotografii de acolo, dar esential este ca o am pe PRIMA! :) Nu pot spune ce culori am folosit, ce ordine, ce pensule, etc etc pentru ca aveam emotii!



Emotii am si acum, la fiecare machiaj pana in ultimele 10 minute pana se vede rezultatul aproape final si asta pentru ca in majoritatea cazurilor aplicam la final fondul de ten, corector, pudra si asa mai departe. Ma concentram pe ochi si lasam tenul la final. Stim toate cat de mult conteaza fondul de ten, nu doar produsul in sine, dar aplicarea, blenduirea (amestecarea suna prea ....chimic) cu pudra, bronzer, blush, iluminator si iti poti da seama de aspectul machiajului abia dupa pasul asta.





Despre salon gasiti pe internet mai multe, mai ales ca au frecvent promotii pe site-urile de reduceri.
Daca aveti intrebari legate de machiajul Iuliei le astept cu drag aici sau pe email.

Seara buna va doresc si stati pe aproape ca urmeaza o promotie cat de curand :)
Irina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu