4 ianuarie 2012

Cristina - Castigatoarea unui machiaj gratuit de revelion

 In urma cu ceva timp am organizat un concurs ce avea ca premiu 3 machiaje cu ocazia revelionului, iar Cristina este una din castigatoare si vedeti mai jos rezultatul.

De cand am vazut-o prima data m-au impresionat ochii ei mari si albastrii de la care nu iti poti lua privirea! Are niste gene de vis! Lugi si negre asa ca nici nu s-a pus problema de gene false in cazul ei.

Din pacate nu am reusit sa fac poze, fiind in intarziere si eu si ea, dar a fost draguta incat sa imi trimita cateva fotografii de la petrecere.

Produsele folosite sunt MAC Studio Fix NC 20, Pudra Matifianta Astor, contur si iluminator din Sephora Sculpting Disk, Rimel Bourjoise, Tus de ochi negru ELF, Ruj Inglot, dar nu mai tin minte nuanta, iar pentru ochi am folosit nuante din paleta de 120 de culori si din paleta Sleek Bad Girl.

Daca am omis ceva si vreti sa aflati mai multe despre machiajul ei imi puteti scrie si pe email
ancutapaun@gmail.com

Va las cu pozele Cristinei si va urez inca o data un 2012 asa cum il visati!
Irina






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu