5 ianuarie 2012

Despre Scolile de Machiaj

Anul trecut am petrecut o vreme buna cautand informatii despre o scoala de machiaj care sa ma ajute sa invat cat mai multe si sa imi dea notiunile necesare sa pot incepe sa ma dezvolt ca viitor Make-up Artist.

Am inteles ca e un drum lung si ca artisti sunt cei care creeaza, care stapanesc numeroase tehnici de machiaj si le personalizeaza in fiecare opera pe care o creaza, ca sunt persoane cu viziune, care simt culorile, folosesc pensulele si fardurile ca si cum ar crea un tablou. Pe langa un spirit creativ, o viziune buna si talent, mai sunt necesare si multe ore de studiu individual sau indrumat de profesionisti.

Asa ca pana la a deveni artist am vrut sa ma concentrez pe a fi o buna machioza. Si am inceput research-ul.
2011 n-a fost anul scolilor de machiaj. 2012 clar va fi pentru ca numeroase companii si-au anuntat prezenta pe piata din Romania! :)

Prima postare va fi despre Christine Valmy, scoala pe care am absolvit-o si despre care pot vorbi din experienta. Urmatoarea scoala va fi Kruger Brent, pe care imi doresc sa o incep in octombrie, Voi continua cu workshopurile Dianei Ionescu, la care voi avea placerea sa particip in februarie si de asemenea Cursurile Make-up Atelier la care iar voi participa.

Despre restul scolilor si cursurilor voi incerca sa adun cat mai multe informatii si sa vi le prezint, insa fara a avea perspectiva din interior. Daca ati absolvit o scoala de machiaj si credeti ca parerea voastra va ajuta alte fete in luarea undei decizii, atunci va rog sa imi scrieti si vedem cum integram intr-un articol parerile. Adresa de email ancutapaun@gmail.com va sta la dispozitie.

Unde informatia se poate posta, voi trece si preturile pe care le au cursurile respective.

Maine - Christine Valmy :)

V-am pupat
Irina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu