25 decembrie 2011

Makeup Case - Geanta Machiaj Sephora


A venit Mosu’ !!!!! pam pam !

Si mi-a adus ce imi doream (vedeti ce priceputi sunt mosii astia la cosmetice?) un make-up
case in care sa pot sa pun IN ORDINE toate produsele de machiaj.

Si am inceput sa le organizez, sa le asez si mut si schimb si repozitionez, etc etc. Nu imi
incap toate. Pot sa iau cu mine cam ce e important si atata timp cat stiu pentru ce ma
echipez e ok, pot sa organizez toate produsele incat sa nu imi lipseasca nimic cand machiez.

Dimensiunile sunt in cm 35 x 21.6 x 23.5


Descrierea Sephora:
In a break with tradition, Sephora presents a gleaming, metallic pink version
of its outstanding train case. It sports snap locks, plus a lock and key to
keep your items secure, fully adjustable inner trays, a four-tier fold out tray,
plus a detachable shoulder strap.

Deschisa inca n-am masurat-o, dar pot sa va zic ca are 4 sertarase laterale, cam micute as
zice eu in sensul ca nu poti pune acolo sticlutele de fond de ten MAC sau alte produse mai
unflate / bombate. Rafturile mijlocii sunt inguste si ar fi ideale doar pentru creiane, gloss-
uri, corectoare si pigmenti, accesorii, rujuri si farduri mono. Pentru pensule, palete de culori,
tuburi de fond de ten sau pudre mai maricele (gen Sephora Sculpting Disk) se poate folosi
spatiul de jos, sub cele 4 sertarase.

Organizarea se poate face dupa preferinte avand niste separatoare care compartimenteaza
atat spatiul mare cat si rafturile in functie de nevoi.

Un minus care atarna greu in balanta este…..greutatea. are cam 5 kilograme – goala. Totusi
cureaua de pus pe umar este bine facuta si se transporta mult mai usor trusa in formula
asta

Intre raftul de sus si capacul gentii este spatiu suficient asa ca acolo se pot pune si obiecte putin mai
voluminoase.

Aspectul este unul destul de elegant, materialul exterior are aspect metallic, iar interiorul aduce a catifea.

Am facut destul de mult research in cautarea unei genti si optiunile sunt make-up case-urile oferite de
MAC sau MUFE, la preturi semnificativ mai mari, cele oferite de Fraulein care ajung la 200 lei cu tot cu
transport, dar lasa de dorit in ceea ce priveste calitatea, la fel ca cele de la Melkior, in al caror magazin am
fost, langa Foisor si o doamna de acolo a incercat sa imi arate interiorul si déjà incepusera balamalele sa
scartaie, sertarele sa se dezmembreze si a renuntat sa o mai desfaca de tot)







Pe Amazon o veti gasi asa:

Sarbatori Fericite!
Irina



Un comentariu:

  1. buna ma intereseaza si pe mine daca pot sa comanda de pe amazon chiar daca nu e site romanesc si la ce pret ai achizitionat o mersi frumos astept raspuns:*

    RăspundețiȘtergere