27 decembrie 2011

Machiaj gene false din hartie – Review



Dupa articolul despre genele false de hartie facute de cei de la Paperself am revenit si cu un review despre cele mai tari gene incercate pana acum. Daca nu ati citit inca articolul in gasiti aici http://irinapaun.blogspot.com/2011/12/noul-trend-genele-din-hartie.html 

Despre machiajul folosit ca baza pentru gene voi face un post separat, fiind facut cu produse INGLOT.

Cei de la Acaderm, importatorul genelor in Romania, au fost atat de draguti incat sa imi ofere o pereche de gene la alegere pentru testare. Am ales modelul Peonies si am inceput testarea.

Cutia are o folie transparenta pe fata care iti permite sa vezi genele fara sa le desigilezi, iar pe spate cutiei sunt instructiunile de folosire.



Au o cutie foarte draguta, eleganta, iar genele sunt prinse in laterale incat sa nu se deterioreze cand sunt transportate.

De cum le-am desfacut am avut senzatia ca voi lucra cu doi fulgi firavi pe care i-as putea strica la orice miscare gresita. Dar nu e asa :) lucky me! Trebuie intr-adevar sa ai grija cand manevrezi genele, dar nu sunt nici pe departe asa usor de stricat.


  


 
Genele sunt mult mai mari decat ochiul normal pentru a-ti da posibilitatea sa le decupezi dupa nevoia ta. Eu le-am taiat dupa forma ochiului meu, cu o codita putin mai lunga pentru a da senzatia de alungire. Cu ce mi-a ramas din fiecare geana cred ca voi face un machiaj de revelion si voi pune doar coditele taiate sau pentru un look si mai dramatic le voi pune pe cele mari deasupra si pe cele mici le voi folosi ca gene inferioare in coltul extern. 



Am facut machiajul cu noile achizitii de la INGLOT despre care voi scrie zilele astea si urmeaza geneleeee! Se aplica la fel ca cele din par natural, cu putin adeziv special, se lasa cateva secunde pana lipiciul se usuca putin apoi se aplica de la mijlocul pleoapei, la baza genelor, urmand colturile ochiului si retusul final.
Sunt extrem de flexibile si mi-a fost foarte usor sa le asez exact pe conturul ochiului meu!

Asta este look-ul final. Ignorati data de pe poze, aparatul meu nu e nici cel mai performant si nu am reusit nici sa-i scot data setata oricum gresit.

Dreapta - Peonies
Stanga - Rimel





















Le-am dezlipit repede, cu grija, dar fara vreo procedura speciala. Le-am tras usor, din aproape in aproape din colturile ochiului spre centru. Daca sunt folosite corespunzator se pot utiliza de cateva ori bune, fara sa prezinte semne de uzura.

Daca e ceva ce mi-a scapat si va intereseaza sau aveti alte cereri / intrebari imi puteti scrie aici sau pe Facebook.

Va pup,
Irina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu